Oracle Tiekimo grandinės valdymas

Oracle E-Business Suite tiekimo grandinės valdymo sprendimą sudaro šie moduliai:

Oracle Pirkimų valdymo sistema – tai logistinės informacijos registras, užtikrinantis įmonės subjektų poreikių registravimą, apdorojimą ir galutinį jų realizavimą.

Pagrindinės funkcinės savybės:
  • Įsigijimo paraiškos ir užsakymai
  • Lankstus autorizavimo mechanizmas
  • Biudžeto vykdymo kontrolė
  • Globali užsakymų kontrolė
  • Užsakytų prekių pajamavimo kontrolė


Oracle Atsargos – tai visapusiškas atsargų valdymo sprendimas, užtikrinantis atsargų kontrolę, jų savailaikį tiekimą ir padidinantis atsargų valdymo efektyvumą.

Oracle Atsargų modulis leidžia:
  • Lanksčiai valdyti atsargų saugojimo ir judėjimo struktūras
  • Įvesti patogią produktų kodavimo sistemą
  • Sekti kiekvieno produkto judėjimus naudojantis vienu ar keliais kontrolės atributais (varianto, partijos ir serijos numerio kontrolė)
  • Grupuoti produktus
  • Optimizuoti atsargų pirkimus, naudojant įvairius atsargų planavimo metodus
  • Aprašyti įvairius naudojamų produktų tarpusavio ryšius
  • Aprašyti ir naudoti pirkimo, pajamavimo, sandėliavimo, išdavimo, pardavimo operacijose neribotą skaičių matavimo vienetų.


Oracle Užsakymų valdymas orientuotas į nepertraukiamos pardavimų ir paskirstymo veiklos efektyvumo didinimą. Oracle Užsakymų valdymo modulis glaustai integruotas su kitomis Oracle E-Business Suite posistemėmis. Integracija su Oracle Gautinomis sumomis užtikrina savalaikį ir teisingą sąskaitų, skolų, kredito pažymų ir mokesčių apskaitą. Sąsaja su Oracle Atsargų moduliu – atsargų apskaitą, prekių išdavimą ir grąžinimus.

Oracle Užsakymų valdymo modulis leidžia:
  • Aprašyti ir naudoti įvairius užsakymo priėmimo ir vykdymo ciklus
  • Kontroliuoti užsakymų vykdymą, nustatant vykdymo sąlygas
  • Pagal aprašytas taisykles kontroliuoti kliento kredito būseną
  • Įvairiai skaičiuoti kainas , sekti suteiktas nuolaidas, analizuoti rinkodaros kompanijų efektyvumą
  • Kontroliuoti kiekvieną prekių grąžinimą iš klientų